Thursday, May 7, 2009

Kenapa Jero disini?

Salam sejahtara dan saya mengucapkan selamat berkenalan kepada semua. Sebelum saya membuat blog saya telah memikirkan apakah yang ingin saya sumbangkan melalui blog yang bakal saya buat.

Tujuan saya berblogging disini ialah untuk berkongsi maklumat dan idea saya kepada orang ramai. Dengan cara ini saya boleh berkongsi idea dan pendapat dengan lebih meluas berbanding dengan kaedah perjumpaan secara konvensional.


Untuk pengetahuan anda semua, saya aktif dalam mencari duit online dan juga merupakan seorang penggiat outdoor yang serius dan berkomitmen. Saya mempunyai banyak masa tambahan pula saya bekerja dirumah sejak akhir tahun 2006 lagi.

Bidang saya ialah bidang produk dan pemasaran Internet, pengurusan kewangan, semua jenis rekreasi luar, dan juga 'self development' secara luaran dan dalaman.

-mr.azrul-

1 comments:

Gero A on June 18, 2009 at 6:52 AM said...

anda juga boleh mencapai saya di mohdazrul.com

Post a Comment

 

Mohd Azrul.Net Copyright © 2009