Friday, May 1, 2009

About Jero


Jero @ mr.azrul merupakan seorang yang aktif dan bekerja sendiri secara serius sejak 2006. Jero dalam bidang bisnes online dikenali juga sebab Bizz juga seorang penganjur pelbagai program besar, antara yang paling lama beliau terlibat ialah menganjurkan seminar forex dari awal tahun 2007 hingga akhir 2008. Pengalaman membuat produk dan servis sendiri semakin banyak dan sekarang ini beliau banyak membantu kawan - kawan sekeliling beliau.

Beliau merupakan seorang lepasan MMU (Multimedia University) Bach. Of Ecommerce. Seorang yang aktif dalam bidang outdoor dan juga terlibat dalam menjalankan banyak projek rekreasi dalam bidang pengurusan dan juga peserta.

Jero amat berminat dalam bisnes Internet online dan mempunyai banyak idea dan kretiviti yang luarbiasa. Beliau sangat faham dengan kaedah menjana wang online melalui pelbagai cara. Jadi projek terbaru beliau ialah membina satu bisnes online tanpa kos (menggunakan semua servis percuma dari Internet) dan membantu orang ramai yang masih tidak faham memulakan dan mengekalkan bisnes online supaya menjadi satu punca pendapatan yang serius.

Kepakaran & Kebolehan
  1. Joomla - Membina Laman Portal (Site Construction & Template Manipulation)
  2. Wordpress - Membina Laman CMS & Blog (Site Construction & Template Manipulation)
  3. Vbulletin - Installation, Setup, Configuring & Maintenance
  4. Bloggger - (Site Construction & Template Manipulation)
  5. Minisite - Sales Letter & Affiliate System


Anda boleh mengenali beliau dengan lebih dekat:

Jero Azrul's Facebook Profile
 

Mohd Azrul.Net Copyright © 2009