Thursday, May 28, 2009

I'm Smiling

Hari ini saya bangun pagi dengan semangat yang positif dan ini merupakan salah satu cara untuk memperbaiki hidup saya ke arah yang lebih baik. Semangat baru dan fikiran positif adalah amat perlu. Teringat saya dahulu saya pernah mendengar dari salah sorang Ustaz, Nabi Muhammad S.A.W pernah berkata "mulakan hari kamu dengan senyuman maka penutup hari juga akan berakhir dengan senyuman". Jadi bagi saya jelas disini kebaikan semangat dan fikiran positif setiap hari sebaik sahaja bangun pagi.

Fikiran positif juga perlu disertai dengan bayangan positif, jadi apa yang bakal berlaku juga fikirkan semua positif dan gembira. Jadi perkara inilah yang saya buat setiap hari kerana fikiran inilah akan membolehkahkan saya mencapai apa yang saya kehendaki dengan mudah dengan pertolongan dari Allah S.W.T .

Ok berbalik kepada cerita pagi ini, pagi ini saya membuka untuk melihat laman web , membuka graf Forex, dan juga menaip blog untuk memenuhkan masa saya.

0 comments:

Post a Comment

 

Mohd Azrul.Net Copyright © 2009