Monday, June 15, 2009

wanmus.com penipu!

Salam semua, wanmus.com penipu.. iya memang penipu kerana saya tidak percaya beliau mampu menghasilkan pendapatan yang lumayan melalui blogging sahaja! wanmus.com memang penipu jka beliau tidak memberikan bukti screenshot yang terbaru dari pendapatan affiliate beliau.

Banyak bukti yang jelas mengenai Wanmus, beliau memang hebat dan bukannya penipu, dan merupakan salah seorang Internet Marketer yang saya hormati dan sanjungi.

Saya teringat lagi ketika saya mengenali beliau dari laman web Internet Marketer tempatan. Wanmus sanggup berhenti kerja untuk menumpukan masa yang lebih baik bersama keluarga dan membuat hobinya menjadi pendapatan yang lumayan. Bulan lepas sahaja anda boleh lihat beliau menjana pendapatan yang lumayan, sila ke blog beliau untuk melihat secara 'detail' dan bertanya beliau secara langsung di laman blog beliau.

Ini bukanlah perkara yang pelik tetapi hobi menjadi kerjaya adalah sesuatu yang amat menarik! Sedikit maklumat ringkas yang saya ambil dari blog beliau.
"wanmus.com adalah asas kepada nama wan mohd musyris…beliau seorang pelajar di UTM Skudai dan mengambil Ijazah Kejuruteraan Mekanikal selepas tamat Ijazah Sarjana Mudanya juga di UTM dengan jurusan Kejuruteraan Mekanikal-Major Kejuruteraan Bahan."
Jadi kenapakah wanmus begitu berjaya? Ini hanya sedikit komitmen dalam mengemaskini blog dan juga sentiasa aktif dan support komuniti cyber tempatan, lihatlah beliau begitu aktif dan juga telah menyokong laman blog saya yang tidak seberapa ini!

Jika anda ingin memulakan blog anda sebagai asas bisnes dan pendapatan online, silalah mempertimbangkan apa yang bakal saya tawarkan pada hujung bulan ini.. [Jangan Klik!!]

2 comments:

Gero A on June 15, 2009 at 11:17 PM said...

wanmus.com merupakan satu laman web yang banyak hits dan salah sorang rakan affiliate dan JV yang baikk.. tak sabar saya nak bekerjasama dengan beliau!!

wanmus on July 9, 2009 at 8:39 AM said...

Wahh..terkejut saya baca tajuk tadi..ingat sapelah saya tipu tadi..rupanya hanya tajuk je..hehe

Sebenarnya saya sedang melanjutkan pelajaran ke peringkat ijazah atau master di UTM. Insyallah hujung tahun ni akan habis (doa-doakanlah).

Sebenarnya jika kita buat apa kita minat, insyallah tak ada yang mustahil. Cuma + fokus + cekalkan jiwa - putus asa, insyallah kejayaan menanti kita. :)

Goodluck untuk semua blogger di Malaysia. Kita semua mampu berjaya

Post a Comment

 

Mohd Azrul.Net Copyright © 2009