Thursday, June 11, 2009

ADB PPB3K

Baru-baru ini saya dipanggil oleh kawan saya untuk join venture dalam pengurusan sales & marketing untuk

miorazli@sssabasic

Setelah berjumpa dengan beliau saya amat excited dengan modul program yang dipanggil ADB dan Program Produktiviti Bersepadu 3K. Program ADB (Anda Dilahirkan Berjaya) merupakan satu produk yang baik dan boleh diketengahkan kepada pelbagai lapisan masyarakat. Kupasan yang baik dan sistem brain wash yang amat sesuai untuk mengenali potensi diri yang tidak ada batasan, meningkatkan produktivi dalam perniagaan dan organisasi.

Apa yang menarik yang sempat saya ambil dari presentation 3 Jam ialah:
  1. Kenal Diri - Penjelasan dari pelbagai perspektif
  2. Kuasa Minda
  3. Pengurusan Diri
  4. Pengurusan Rezeki
  5. Penyampaian Kreatif
Secara kesimpulan saya amat menyokong program dan modul beliau, cuma kalau untuk meningkatkan sales pada public, produk perlu dimodified sikit branding dan packaging.

1 comments:

Gero A on June 12, 2009 at 4:09 AM said...

Anda boleh mengikuti perkembangan beliau secara langsung di http://miorazliatsssabasic.blogspot.com/

Post a Comment

 

Mohd Azrul.Net Copyright © 2009