Saturday, June 13, 2009

Program Adsense Pantas..

Salam semua, saya secara rasminya telah menubuhkan program adsense pantas pada awal bulan ini. Tujuan saya menubuhkan kumpulan adsense pantas ialah untuk berkongsi bagaimana saya mendapatkan wang melalui google adsense.

Apa yang menarik mengenai program ini, anda tidak memerlukan sebarang modal dan pengetahuan langsung mengenai google adsense!

Antara ciri-ciri menarik yang ingin saya tawarkan ialah:
  1. Tidak memerlukan domain dan hosting
  2. Menggunakan blogger 100%
  3. Percuma bimbingan mempelajari dan membina blog menggunakan blogger.
  4. Percuma bimbingan kaedah manipulasi template mengikut kesesuaian anda.
  5. Percuma bimbingan mempelajari dan menggunakan adsense tool.
Peluang ini dibuka kepada semua yang ada diluar sana, anda boleh menghubungi saya di mr.azrul@glcommerce.com. *Maklumat langsung mengenai program ini anda boleh lawati laman http://adsensepantas.blogspot.com/

1 comments:

Gero A on June 13, 2009 at 4:40 AM said...

Setelah akaun adsense saya disabled baru-baru ini, saya telah apply baru google adsense.. dan Alhamdulillah x sampai 3 hari dah approved! Kes disable akaun hari itu kerana ada beberapa masalah biasa, tetapi bahaya jika anda suruh rakan anda klik untuk anda! ingat tu.. nanti tak pasal-pasal ke banned.. :P

Post a Comment

 

Mohd Azrul.Net Copyright © 2009