Wednesday, June 17, 2009

Dzani Forex

Semalam saya membuat satu blog untuk Dzani9, kawan lama saya yang berkecimpung dalam bidang Forex dan sentiasa menganalisa setiap hari diblog beliau. Memang kental bro Dzani9 nie.

Tujuan entry ini ialah untuk menunjukkan bahawa blog juga boleh berfungsi sebagai web yang baik jika anda pandai memanipulasi sedikit grafik dengan template yang sedia ada. Ini merupakan salah satu live preview mengenai "Kelas Tutorial Blog" saya yang akan diadakan nanti tidak lama lagi. Kalau anda lihat gambar sebenarnya tidak siap sepenuhnya lagipun, tetapi itulah idea asas yang akan diterapi dalam memperkemaskini laman blog yang boleh memberikan reputasi yang baik kepada penulisnya. :d

Entry yang berikutnya saya akan tunjukkan perbandingan sebelum dan selepas (Screenshot Blog) dan saya akan terangkan kenapa beliau patut menukar blog beliau! Sketch manipulasi akan disiapkan sepenuhnya dan akan ditunjukkan kepada bro Dzani9, dan jika beliau suka memang puas hati.. :~

Ok, itu sahaja entry kali ini.. kalau anda ada apa-apa soalan boleh tulis kat bahagian komen kat bawahh.. :)

1 comments:

Gero A on June 18, 2009 at 5:12 AM said...

Laman blog Dzani Forex akan dikemaskini dari masa kemasa, rupa laman mungkin berubah dan berbeza pada masa akan datang. :x

Post a Comment

 

Mohd Azrul.Net Copyright © 2009