Thursday, June 18, 2009

Restoran Bapak

Salam semua, ingin saya perkenalkan Restoran Bapak, Jalan Kuching yang akan menjadi salah satu klien saya menggunakan blog sebagai salah satu cara untuk mempromosikan servis mereka. Restoran Bapak merupakan restoran yang amat dikenali di kawasan Segambut. Restoran Bapak atau juga dikenali sebagai RB Catering telah beroperasi semenjak 15 tahun lalu di Taman City, Jalan Kuching Kuala Lumpur. Nama RB Catering adalah nama baru dikukuhkan sejak 2 tahun dan telah banyak membuat pelbagai hidangan yang istimewa, anda boleh pergi sendiri ke restoran tersebut untuk melihat lebih 40 jenis lauk hidangan tengahari dan malam.

7 comments:

Gero A on June 18, 2009 at 7:59 AM said...

Untuk makluman semua, maklumat lengkap akan dimasukkan ke page ini semula dari masa ke masa,saya akan membuat lawatan beberapa kali untuk mendapatkan maklumat lengkap.

SDS on June 18, 2009 at 8:36 PM said...

saya pernah makan kat restoren ni. memang sedap lauk2 dia & rasanya yg unik. nanti nak pergi lagi =D

Gero A on June 18, 2009 at 9:05 PM said...

@SDS
Wahh.. ada yang dah pegi makan rupanya :D , komen pun bagus tu.

R.E.Z on June 18, 2009 at 10:30 PM said...

kalo dpt bg alamat penuh@map ok gak nih, leh try..sbb aku tak familiar dgn jln kat KL.hehe..

Gero A on June 18, 2009 at 10:50 PM said...

@Razlan Effendy

Ok, map dan alamat penuh akan dimasukkann.. tungguu..

Unknown on June 19, 2009 at 1:56 AM said...

saya pernah mkn sini, tp rasanya dlu lain. ni wajah baru ni. lauk2 dia mmg best, tip top org kata

Gero A on June 19, 2009 at 2:09 AM said...

@ewan

memang dah upgrade tuh ewann.. kasi feel baru. itu yang beriya masuk web pula..

Post a Comment

 

Mohd Azrul.Net Copyright © 2009