Sunday, June 14, 2009

wangcyber.com::forum IM tempatan

Salam semua, saya hari ini telah masuk semua bercampur dengan komuniti cyber yang lain di salah satu forum yang terkenal iaitu http://wangcyber.com . Saya telah lama tidak berforum kerana sibuk dengan projek yang berterusan sebelum ini.

Forum WangCyber telah lama ditubuhkan dan baru-baru ini forum ini telah menjadi satu tempat rujukan utama bagi golongan Internet Marketer tempatan yang semakin lincah dalam menghasilkan produk yang baik dan berkualiti, syabas saya ucapkan kepada mereka yang menjayakan forum ini.

Forum WangCyber menggunakan sistem Vbulletin 3.8.0 dan menggunakan aplikasi VBSEO 3.2.0, memang mantap!

1 comments:

Gero A on June 16, 2009 at 3:08 PM said...

Didalam profil saya, saya menyatakan saya merupakan pembina Vbulettin untuk laman web forum yang mampu menampung members yang ramai. Anda boleh lihat contoh: Klik Sini!!

Post a Comment

 

Mohd Azrul.Net Copyright © 2009