Thursday, June 18, 2009

Duit Adsense Berapa Pun Syukur..

Salam semua, hari ini saya dapat duit daripada adsense USD1.28, kira syukurlah daripada tak ada ye tak. Yang penting jangan klik sendiri nanti tak pasal-pasal kena banned dengan google. Bukan senang nak revoke akaun semula. Cerita punya cerita, duit adsense ni pun hasil daripada blog juga, bukannya saya buat spesial website pun, asalnya try-try tapi bila tengok duit dah menjadi apa salahnya teruskan. :p

Rasanya tak lama lagi saya akan buat opt-in mailing list dalam blog ini untuk memudahkan sesiapa yang berminat dengan cara saya mendapatkan duit google adsense, memang tak banyak jika berbanding dengan otai-otai lama yang sudah terlibat dengan adsense tapi bagi saya Duit Adsense Berapa Pun Syukur. Bagi mereka yang datang ke Kelas Tutorial Blog saya nanti! :D , saya akan bagi suprise mengenai google adsense saya ini.

5 comments:

Gero A on June 18, 2009 at 5:08 AM said...

Realitinya banyak aja panduan adsense yang dijual kat luar sana. Tapi saya lebih berminat untuk membuat cara sendiri, bukan sombong tetapi mahu mencuba dulu. Jadi tidak saya katakan apa yang saya akan kongsikan kepada anda yang berminat sesuatu yang 'perfect', tetapi Alhamdulillah hasilnya tetap ada. :)

egold2u on June 18, 2009 at 8:44 AM said...

...bagusnye...nk jugak rasa duit adsense ni..tp dari dulu lg xreti2 lg mcm mana nk buat...:D...

p/s: ade sape2 nk beli domain ngan hosting murah...singgah2 la kat http://jomlahost.com/

Gero A on June 18, 2009 at 12:56 PM said...

@egold2u

haih.. egold2u nie orang lama nie.. haaa sape nak domain dan hosting murah boleh try kat http://jomlahost.com/ tu.. nanti kasilah komen..

Admin on June 18, 2009 at 9:03 PM said...

pakai hostgator murah

http://idiotheaven.blogspot.com/2009/04/hostgator-review-how-to-buy-web-hosting.html

Gero A on June 18, 2009 at 9:12 PM said...

@Mike

Ingat mat salleh mana hehehe.. :p bro punya blog ke tu.. anyway terima kasih atas info yang diberi..

Post a Comment

 

Mohd Azrul.Net Copyright © 2009