Sunday, June 21, 2009

Adsense Pin nie nak buat apa haa?

Salam semua, tengoklah adsense saya seminggu yang lepas, memang tak banyak tapi syukurlah for start kan. Jadi dalam seminggu lepas adsense earning USD18.73. Memang slow berbanding otai adsense lain, tapi bagi saya yang mulakan adsense ini sendiri, ini merupakan satu kepuasan kerana berhasil juga!!

Kalau dulu saya sentiasa update pendapatan adsense setiap hari rasanya lebih elok jika saya tunjukkan seminggu sekali dan sebulan sekali sahaja, lebih sesuai dan praktikal kan.

Untuk pengetahuan bagi yang tak tahu, selepas balance anda melepasi usd10 anda akan mendapat pin dari google. Pin tersebut akan dihantar ke alamat rumah anda semasa anda register akaun. Sebab itulah saya sarankan jika anda membuat blog gunakan akaun gmail supaya gmail nampak anda pro gmail. Jadi lebih mudah nak dapat approval! Pin saya baru je dihantar semalam Jun 20, 2009 mengikut apa yang dicetak dalam akaun google adsense saya. :D

1 comments:

Gero A on June 22, 2009 at 2:10 AM said...

kalau ada sapa-sapa berminat boleh lah contact saya.. hehe

Post a Comment

 

Mohd Azrul.Net Copyright © 2009